Pixel Crafter

15 iulie 2005

Provocarea diagramelor

In sfarsit mi-am luat inima in dinti si m-am apucat si eu de proiect. Primul pas: punerea la un loc a structurii generale a proiectului (pe care am apucat din fericire s-o discutam mai mult sau mai putin in detaliu la Vlad, inainte sa plec), si apoi stabilirea formatului documentului(-lor) care or sa intervina in aplicatie. Apoi va urma design-ul aplicatiei, a claselor care vor interveni, a tehnologiilor folosite, si in final fiecaruia i se va da ceva de facut :D.
Pana atunci, am inceput sa schitez arhitectura generala a aplicatiei folosind Microsoft Visio, care btw mi se pare genial. Singura chestie care m-a durut a fost ca a trebuit sa astept o ora sa instalez Visual Studio 2005 ca sa pot instala apoi versiunea de Visio cu care vine DVD-ul :D. Regret ca nu l-am comandat de pe MSDN AA cat timp a fost in lista de produse...
Oricum, ideea e ca treaba merge destul de lejer cu el, desi imi dau seama ca nu stiu inca sa-l folosesc la toata capacitatea, si ca poate multe artificii vizuale pe care le incropesc s-ar putea sa fie deja implementate.
Cand o sa fie gata primul document, o sa vi-l trimit pe mail si astept sugestii si completari. Until then, have a nice time you all!

3 Comments:

  • PS: Acuma vad ca mesajele sunt marcate cu ora din Romania, asa ca sa nu credeti ca fac nopti albe lucrand in Visio =)).

    By Blogger Stefan Bucur, at iulie 15, 2005 1:44 a.m.  

  • Ce e cel mai interesant e că iţi comentezi singur posturile :p
    Aşa ca o curiozitate, să ştii că blogspot oferă posibilitatea editării propriilor posturi
    Enjoy!

    By Blogger miChou, at iulie 16, 2005 11:08 a.m.  

  • E adevarat ca din cele spuse pana acum si dupa cum arata pagina de wiki, se poate sa nu fi fost foarte clari in exprimare :D. Din "pacate" unul din motivele de zazanie a fost ca diagramele alea in Visio facute de Stefan erau mai mult "user-story"-uri decat documente de uz intern (mai degraba utilizabile intern).
    Legat de feature-uri, luni o sa incerc sa fiu la inaltime legat de subiectul "ce face si la ce e bun" ;)
    Oricum, sa stii ca apreciez mult (eu cel putin, desi cred ca pot sa vorbesc in numele echipei) faptul ca ti-ai "bagat nasul" in proiectul asta atat de adanc (that is, pana la a citi blogul nostru), si mai ales ca ne-ai dat si ceva feedback :).

    By Blogger miChou, at iulie 17, 2005 11:49 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home