Pixel Crafter

31 iulie 2005

Standing by sau cum se schimbă o direcţie

Proiectul PixelCrafter a luat o pauză. Cel puţin până ce o să fim ceva mai pregătiţi, şi poate, cu ceva mai mult timp în faţă. Pentru moment ne-am decis să încercăm şi noi, ca şi restul echipelor, să implementăm un client de Jabber . Sper să iasă bine şi să învăţăm cât mai multe. Oricum, cel puţin în acest domeniu, nici un lucru ştiut nu poate să dăuneze :). Cu atât mai mult cu cât de o mare parte din tehnologiile pe care preconizam că o să le folosim pentru PixelCrafter ne-am izbit şi în realizarea acestui client de Jabber (şi mă refer aici la XML, .NET 1.1/2.0, WindowsForms, networking). Aşa că până la urmă sper să ieşim cu onoare din acest SummerActivities (pentru moment se pare că suntem în urmă, dar să nu ziceţi la nimeni ;-) ), iar la anu', la SummerActivities Reloaded :p, well... unii spun să o să facem senzaţie cu PixelCrafter :p
Care au fost motivele care au determinat acest standby? Unul din ele a fost că era un proiect de o destul de mare anvergură, şi cu unele mici excepţii (Ştefan), nici unul nu avea experientţa necesară administrării unui asemenea proiect. În plus erau foarte multe de învăţat, într-un timp foarte scurt - pe lângă cele menţionate mai înainte se adaugă şi grafică 3D şi DirectX. Şi mai ales, nu vroiam să facem treaba asta de mântuială. [În ceea ce mă priveşte ar mai fi un motiv şi acela că pe mine, de când am început să mai mişc ceva prin programare, m-a pasionat mai mult partea asta de reţea/aplicaţii web & co., astfel că atunci când am auzit că se va lucra la un client de Jabber (care pe deasupra mai era şi ideea mea - clientul, nu Jabber-ul :p), toate îndoielile pe care le aveam au devenit mai puternice. ]
Aşa că în continuare pagina noastră s-a mutat la http://fp-jabnet.blogspot.com/

La bună "reauzire"
Mihai Balan